Hoe snel en eenvoudig keuringen aanvragen in RealSmart?
Schrijf je in op één van onze webinars omtrent keuringen aanvragen in RealSmart op een efficiënte manier.
Meer info en inschrijven via onze RealSmart Academy: klik hier.
Blijf via deze blog op de hoogte over nieuwigheden omtrent RealSmart, digitale trends, actuele topics en zoveel meer.
1. De actie “Win 10 x 25 digitale handtekeningen” wordt georganiseerd door RealSmart. Op de winacties zijn deze actievoorwaarden van toepassing. Er worden aan 10 verschillende vastgoedkantoren een pakket van 25 digitale handtekeningen weggegeven.
2. Deelname aan de actie is gratis. Deelname vindt plaats door het bericht te liken op facebook of linkedin én door op het bericht een comment te plaatsen waarom digitalisering in de vastgoedsector of in jouw vastgoedkantoor belangrijk is.
3. Iedere deelnemer (meerdere deelnemers in één vastgoedkantoor mag) kan maximaal één keer deelnemen aan een actie.
4. Deelnemers zijn verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en complete informatie bij deelname.
5. Deelnemers dienen de gedragscodes van facebook en Linkedin te respecteren.
6. De looptijd van de actie is van woensdag 30 september 2020 tot 31 oktober 23:59 – 2020.
7. Om deel te mogen nemen, moet een deelnemer een minimumleeftijd hebben van 18 jaar en actief zijn in het vastgoed in België.
8. De trekking van de winnaar geschiedt willekeurig en op onpartijdige wijze.
9. Winnaars worden binnen 5 werkdagen na sluiten van een actie persoonlijk geïnformeerd via contactopname via facebook of Linkedin.
10. RealSmart kan, naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving, deze actievoorwaarden gedurende de actielooptijd wijzigen of aanpassen, dan wel zonder opgave van reden de actie wijzigen of aanpassen tenzij dit tot nadeel van de deelnemer leidt.
11. Prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld of andere goederen.
12. De persoonsgegevens die in het kader van winacties worden verkregen, worden gebruikt door RealSmart voor de winactie en worden niet verstrekt aan derden. Je ontvangt na deelname aan de winactie wel onze nieuwsbrieven. Je kunt natuurlijk altijd aangeven dat je deze e-mails niet meer wilt ontvangen, door op de afmeldlink te klikken in de desbetreffende e-mail.
13. Deelnemers die niet voldoen aan bovengenoemde voorwaarden kunnen worden uitgesloten van deelname.
14. Voor vragen en/of klachten kan contact opgenomen worden met ORIS nv, Kortrijksesteenweg 1005, 9000 Gent (BE0866.381.630°), e-mail: support@realsmart.be . Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na ontvangst via e-mail een reactie.
Meer info over digitaal tekenen in RealSmart: klik hier.
Op dinsdag 30 juni verdwijnt Vastgoedinfo – Vlaanderen en worden de functionaliteiten volledig geïntegreerd in RealSmart. In RealSmart is een nieuwe flow (prospectiedossier) voorzien om op eenzelfde eenvoudige manier vastgoedinformatie op te vragen. De toegang tot RealSmart is voor CIB Leden inbegrepen in het lidmaatschap, trouwe gebruikers CIB-Leden van Vastgoedinfo – Vlaanderen kunnen dus verder gratis gebruik maken van deze dienst. Niet CIB-Leden kunnen, op maat van hun kantoor, een keuze maken uit één van de pakketten, klik hier hier voor een overzicht.
Schakel nu over naar RealSmart.
Voor meer informatie kan u contact opnemen met onze supportdienst via mail op support@realsmart.be of telefonisch op het nummer 092431020. CIB Leden kunnen daarnaast ook contact opnemen met hun vertrouwde ledenconsulent.
Via Vastgoedinfo Vlaanderen kan je voor onroerende goederen gelegen in Vlaanderen via één opzoeking verschillende overheidsbronnen raadplegen. Vanaf dinsdag 30 juni houdt de tool op te bestaan, maar kan de opzoeking gebeuren via RealSmart. In deze webinar krijg je een vakkundige uitleg en demo van Sven De Vuyst waarom vastgoedinformatie belangrijk is in je verkoop- en inkoopproces als vastgoedmakelaar
Maandag 22 juni: 11u00 tot 11u20
Tips:
Voor meer informatie kan u contact opnemen met onze supportdienst via mail op support@realsmart.be of bel gewoon Sven!
De huurbemiddeling is een laagrentende bezigheid. Sterker nog! Het vraagt een behoorlijke dosis organisatietalent om überhaupt winst te maken. Maar het blijft vastgoedbemiddeling. En zij die de inspanning leveren, weten dat contacten met eigenaars-verhuurders, maar ook deze met huurders tot meer zaken leiden. Zoals de herverkoop van eigendommen die niet langer aangehouden worden door de investeerder.
Dat neemt niet weg dat immokantoren voor een echte organisatie-uitdaging staan om de rendabiliteit bij verhuring nog iet of wat op peil te houden. Digitalisering biedt daarvoor een levensnoodzakelijke uitweg. Enerzijds kan/moet het resulteren in een verhoogde efficiëntie. Anderzijds bereid je door te digitaliseren jouw organisatie voor op de toekomst. Een toekomst waarin elke klant, huurder en verhuurder, verwachten dat jouw processen gestroomlijnd, gebruiksvriendelijk en responsief zijn.
Bellen jouw klanten al voordat je op hun mail kon antwoorden? Geraken je medewerkers snel opgebrand of merk je dat ze quasi niets anders meer kunnen doen dan telefoons opnemen en mails beantwoorden? Wist je dat vragen over de kandidatuur de op één na meest gestelde vragen zijn voor elk vastgoedkantoor?
Anno 2020 moeten daar oplossingen voor bestaan, via een slimme digitale weg. Een weg die we met z’n allen sinds de coronacrisis nog meer (moeten) bewandelen. Een weg die ons tot bij de sterke tandem van RealSmart en Clee brengt.
Door de dossiersamenstelling van de huurtransactie in RealSmart te doen wordt dit luik kinderspel. Je vindt alles heel eenvoudig terug. Je hoeft alle vereiste informatie ook slechts één keer in te voeren. De gegevens staan meteen klaar voor de volgende stappen zoals het genereren van de huurovereenkomst, digitale ondertekening en zelfs registratie van het huurcontract.
Clee, op zijn beurt, digitaliseert de kant van de consument. Zodra de consument zich kandidaat wil stellen worden de gegevens in de privé app klaargemaakt en met één click verzonden naar de betrokken makelaar. De makelaar behandelt in Realsmart alle inkomende kandidaturen. Eenmaal er enkele goede kandidaten zijn, stuurt de makelaar een shortlist naar de eigenaar die veilig en digitaal zijn/haar keuze bekend maakt.
Rapportering en verantwoording over behandeling van kandidaturen vergt enkel een simpele muisklik. Alle betrokken medewerkers behouden eenvoudig het overzicht en kunnen zich opnieuw toeleggen op hun kerntaken, zoals de uitbouw van een mooie huurportefeuille.
De tandem RealSmart en Clee wordt nieuw en uniek voor de makelaar. En, we zijn ervan overtuigd dat met deze instrumenten het marktaandeel van de vastgoedmakelaars alleen maar verder zal groeien. Het einddoel: dat geen enkel kantoor nog moet overwegen om de verhuurbemiddeling stop te zetten wegens te laagrentend, waardoor kwalitatieve verkoopleads verloren gaan.
Schrijf je nu reeds in op de nieuwsbrief van Clee: www.clee.be