Deze brower is niet compatibel met RealSmart. Gebruik een andere browser om onze website te kunnen gebruiken.

Generatie Y is NU jouw klant

Generatie Y of de zogenaamde Millennials (geboren tussen 1980 – 1994) zijn er NU. En ze doen exact wat ervan verwacht werd: ze zijn veeleisend en dulden geen inefficiëntie. Dat is ook niet verwonderlijk aangezien zij de technologische revolutie van meet af aan beleefden. 

Als je met deze klanten in overleg gaat merk je dat het gewoon mensen zoals jij en ik zijn. Alleen hebben ze een totaal ander verwachtingspatroon aangaande ‘service’ dan hun voorgangers. Beeld je in: bankieren doen ze volledig digitaal. Zelfs de overheid laat hun omgevingsvergunningen digitaal aanvragen om maar te zwijgen over taks-on-web. Is het dan verwonderlijk dat zij niet begrijpen dat in een vastgoedkantoor de zaken niet digitaal verlopen?

Dat ze zich bijvoorbeeld verschillende keren moeten verplaatsen om iets te kunnen huren kan er bij hen niet in. Bezichtigen en de huurovereenkomst tekenen. Dat is het maximum dat zij een verplaatsing waard vinden. En zelfs over dat laatste kan je in de toekomst maar beter over nadenken.

Daar tegenover staat dat een vastgoedmakelaar zijn klanten een topservice wil geven en net elk contact aangenaam willen laten verlopen. Aangenaam betekent dat de klant waarschijnlijk later terug komt.

De Millenials zijn vandaag niet enkel onze huurders. Velen zijn ondertussen ook onze verhuurders. Er is dus geen tijd te verliezen.

Met Clee maak je een sprong naar de toekomst van de verhuring. Voortaan kunnen kandidaten zelf hun gegevens op de eigen smartphone, tablet of pc bewaren en vervolledigen. Wanneer de kandidaat er klaar voor is, stuurt hij/zij zijn/haar gegevens digitaal naar de makelaar. Deze krijgt de versleutelde data binnen en kan eenvoudig en visueel de informatie beoordelen en extra info opvragen. Zelfs de communicatie met de kandidaat kan digitaal en veilig.

De verhuurder kreeg nog nooit zoveel comfort. De verhuurder krijgt kandidaturen door jou doorgestuurd op een veilige manier en kan zelf zijn voorkeuren doorgeven. En dit vanuit zijn luie zetel.

Bezorg huurder en verhuurder de ultieme digitale customer journey met het grootste gemak voor jezelf en jouw medewerkers. Deze service kregen huurder en verhuurder voorheen nergens. Binnenkort wel door jouw kantoor? Aarzel daarom niet en spring mee op de Clee-trein.

RealSmart wordt meteen geïntegreerd in RealSmart!

Meer info: www.clee.be

Digitale trends, Huur